Mina tatueringar!

Tänkte göra ett sånt här inlägg för.. Eh.. Ett tag sen, heh..
Men i vanlig ordning får jag aldrig riktigt tummen ur röven, och det blev inte av helt enkelt.
 
NU (sådär 100 år senare) så drog jag äntligen ur tummen och fick det gjort,
och här har ni - alla mina tatueringar!
 
Jag älskar verkligen tatueringar, och jag älskar mina, även fast några av dom är så fula så jag vill skratta åt det..
Men det är väl lite charmigt också, med ful-gaddar?
Man blir ju enna unik, liksom.
 
Jag skaffade min första gadd när jag var 18 år gammal, och den gjorde jag hos Marcus i Veddige.
Sen dess har jag haft olika tatuerare, olika stilar och olika studios, men numera gör jag ALLA hos Henke på Painted Pirate Tattoo i Göteborg.
Mitt nästa projekt blir överarmen i oldschool-tema, såklart.
Jag älskar färg!
 
 
1. Detta är min första tatuering, och det är ett citat av Marilyn Manson.
Gjorde den i Veddige i April 2012.
 
2. Min andra tatuering gjorde jag i en knarkarkvart i Turkiet, juni 2012.
En gång i tiden stod det "Generation Wild",
men den har enna blivit lite kass med åren.
Generation Wild med Crashdiet var då min favoritlåt, därför gjorde jag den.
 
3. Denna tatueringen blev nummer 3, och det är en av de få tatueringarna jag har som faktiskt betyder något.
Blomman är en rhododendoron (VILKET JÄVLA NAMN!), och det var min mormor och morfars favoritblomma.
När båda dog så valde jag att tatuera in just den blomman, för varje år när deras buske med dessa blommorna blommade så ville dom att jag skulle ta kort.. Jag vill hellre föreviga deras tjöt med en gadd. I love you, guys.
 
4. Detta var en tatuering jag trodde skulle bli skitball, men som nu liknar en påse skit.
Gjorde denna 2012, och på 2 år är halva borta..
Skaffa inga gaddar på fingrarna om ni inte orkar fylla i dom. Sucks.
 
5. Femte gadden gjordes i Väröbacka och det blev också ett citat av Marilyn Manson.
Den behöver verkligen fyllas i, men att gadda revbenen var det värsta jag gjort, därför gör jag det INTE igen.
 
6. Back in Veddige, ett ankare på "sidan av underarmen"? Ja, ni ser ju hur fucked min arm ser ut.. Haha!
 
7. Denna fick jag i princip gratis av min dåvarande tatuerare Pawel.
Han fick en idé, och han ville ha mitt ben.
Så han fick mitt ben, jag fick en gadd.
Min vän. Jag är liksom aldrig ensam längre. (Denna tog 3 sittningar).
 
8. Min mamma & pappa tatuering är helt klart den jag är mest nöjd över. Say no more.
(Den sitter nästan vid nyckelbenet på vänstersida.)
 
9. Min vän Svala gjorde jag innan jag flyttade till Norge 2013,
och det var väl mest för betydelsen svalan har, och för att jag "överlevde" våran geting-incident. 
Den sitter på underarmen och gjordes på Painted Pirate Tattoo utav Henke.
 
10. Mina 2 rosor gjordes också på PPT i Göteborg, och de är där jag kommer fortsätta tatuera mig.
Dessa gjordes nångång under hösten 2013.
 
11. Denna SUPERDUPERCLEANA skiten vann jag!
Insida överarm i 3,5 timmar sög hårt, men jävlar vad jag gillar den! Denna gjordes i radio dagen före julafton.
 
Jag har självklart planer på att fortsätta med mer oldschool-stuff på min högra arm,
och sen köra black & white och realistic på vänsterarmen.
Får väl se vad som händer!
Har ni nån favorit?

Kommentarer
Postat av: melinda

Haha asså måste också fylla i min på revbenen men jag vill typ inte..... gjorde så svinigt ont och ändå hade jag liksom drogat ner mig själv med citodon, haha!
Insida överarm kan jag också hålla med om att det inte var så jävla bekvämt..
Tycker alla dina är sjukt snygga!!

2014-02-27 @ 00:25:06
URL: http://melindaemilia.se
Postat av: Michelle

Så många tatueringar du har! Jag vill verkligen ha några små till!! :)

2014-02-27 @ 06:47:01
URL: http://mischakaro.blo.gg/

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0