Frida listar...

... 3 odödliga låtar!
 
Alla har sina favoriter.
Såna där låtar man kan spela sönder, men som man ändå ALLTID blir glad så fort man hör dom.
Jag har en lista på mina 3, vilka är era? :)
 
3. Shoreline - Broder Daniel
 
 Spela Shoreline!
Ja, alla som en gång älskat Broder Daniel, räck upp en hand.
Odödligt, så bra, och vilka musiker.
 
 
2. Punching In A Dream - The Naked And Famous
 
Denna låten hörde jag första gången, en tråkig dag på Carlings.
Michael spelade upp sin favorit spellista, och då kom denna godingen upp.
Sen dess vart jag fast.
Dels för att det är en sån otroligt bra låt (i mina öron i alla fall),
och dels för att det bubblar upp så mycket minnen när jag hör den.
 
 
1. Midnight City - M83
 
 Midnight City. M83.
Jag blir helt euforisk och vet inte riktigt vad jag ska säga.
Jag kan seriöst inte beskriva hur jag mår när jag hör denna, för jag känner mig typ kär.
Det låter skitskumt, I know, men seriöst... Herregud. Detta är genialitet på HÖG nivå.
 

Kommentarer
Postat av: melinda

haha första låten får mig bara att tänka på en person jag inte gillar :(
FRIDA jag saknar dig!

2014-09-01 @ 18:52:08
URL: http://melindaemilia.se

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0