Ny musikaliskt upptäckt!

I onsdags provjobbade jag på Carlings i Varberg - himla trevligt, men framförallt...
Butikschefen hade en jävla gedigen musiksmak.
 
Jag älskar ju The Naked And Famous och spelade självklart ett gäng,
och vips ville han tipsa mig om en synth-grupp vid namn Kite.
Kite var ett sjuhelvetesjävla bra band och mina öron kom lite då och då.
Orgasm på jobbet, ja varför inte?
 
Kite är i alla fall svenska, någon har någon kusin till någon i The Ark eller nåt sånt, och mer än så vet jag inte.
Det enda jag vet med säkerhet - Kite är något utav det bättre svenska band vi har.
 
 
Jonny Boy är en genialisk låt. Jonny Boy handlar om när han är full - då blir han en man vid namn "Jonny Boy".
Detta är så fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0