Just nu; One Direction-morgon.

Goooooo morron, go morron!
 
Igår vann Österrike Eurovision Song Contest, himla mysigt tycker jag.
Fantastisk röst, fin klänning och vacker kvinna med vackert skägg, kan de bli mer schlager än så?
Knappast!
Heja, heja!
 
Idag ställde jag mig i alla fall och tillverkade scones. Jag. Gjorde. Scones. Själv. Med mina bara händer.
Och vet ni vad det bästa är? - Dom blev svingoda.
Herregud, det var ju till och med busenkelt.
Jag är ett oupptäckt geni.
 

Tänkte dra till Industriveien och hämta min packning,
för idag slog det mig att om 2 veckor måste jag bo i Porsgrunn.
Hej, jag är inneboende och bostadslös och måste ha en egen lägenhet om ca. 10 dagar.
Bra Frida, bra.
 
Hur ska eran söndag spenderas? Scones och flyttlass? Chips och cola? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: melinda emilia ♥

Ja vi tänker nog på samma person :( usch usch! så jävla elak..

kommer jättegärna och hälsar på dig i vårt konstiga grannland nån gång, skulle säkert vara hur kul som helst! :D

2014-05-16 @ 17:59:17
URL: http://melindaemilia.se

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0