Akkurat nå; Oslo!

Sitter på TimEkspressen i Olso och väntar på att min buss ska gå.
Jag frös så mycket så chaffisen släppte på oss typ 20 minuter innan.. He-he.
Upptäckte dessutom att våran buss har norska flaggor på taket, är det redan förberedelser inför 17 Maj?!
 
Var i alla fall ute på krogen igår, och det var ganska tråkigt, som vanligt.
Varför envisas jag alltid om att gå ut? -.-
Jag hann i alla fall skåda 3 slagsmål, 176219 snefyllor, 237471 hånglande fjortisar och folk som twerkade, som absolut inte skulle twerka.
Välkomna till Varberg, folk.
 
Nä, nu börjar vi snart rulla - nu ska jag kolla på 1D-filmen och njuta av mina små gullpojkar.
 
 

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0