Sverige - igen.

Hello pepz,
sorry för dålig update,
men jag skojar verkligen inte, det har hänt FÖR mycket, så jag har inte ens hunnit tänka på något annat än Industriveien sen i fredags.
 
 
Så i fredags hände allting, egentligen.
Men innan helvetet brakade lös så hade jag, Olivia, Oskar, Nathalie och Martin (Markus? Matteus?) fredagsmys.
Eller ah, dom hade det, och jag vart tredjehjulet, så jag tog en promenad och stack hem till helvetet på Industriveien istället.
Hellre det än hånglades par.
 
Martin/Matteus/Markus & Nathalie, gulligull vid spisen.
 
Olivia diskar och ser lite obekväm ut.
 
Ännu mer gulligull vid spisen.
 
Och boysen gjorde inte annat än att spela kass musik och dra dåliga skämt.
 
Trots mitt pissiga humör - bra kväll. Thank you and g'night. =)

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0