Men Frida, inte nu igen..!

Det här med att sova bort dagarna är verkligen min stora grej.
Jag var ju som sagt på Hvalrosen igår, men det dog ju ut redan vid 23, och 23.30 satt jag hemma hos Kjetil och Max och diskuterade Tinder, kärlek, norska barnprogram, Kingdingeling och massa annat som drog ut på tiden.
 
Klockan 02.40 gick jag över till mig och skulle "sova", men kom på att "fan.. jag är nog hungrig",
så jag gjorde lite rostebrö och kollade på Top Model Sverige.
Runt 04.00 somnade jag, vilket resulterade i att jag vaknade 14.30.
SERIÖST.
 
Men gårdagen var i vilket fall lyckad, god mat och trevliga människor,
samt en norsk komiker som drog skämt om svenskar hela tiden.
#livetsominvandrare
 
Finaste jentena ifrån Urban + fina lilla Pernilla som jobbar med moi på Carlings.
 
Tonje & Stian!
 
Jag & Stian var nog de gladaste (och snyggaste!) på hela festen, I guess!
 
Sen vart det forever alone-moment: Jag fick åka taxibuss hem. Själv. Med plats för typ 16 pers.
 

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0