Hallux valgus och IBS. Mer död än levande.

Go'dagens, fellas!
Det är söndag, jag har inte sovit bort dagen på en halv vecka, jag har jobbat och varit på jeanskväll.
Ja, det var väl en ganska kortfattad version ifrån de dagarna jag inte hunnit uppdatera något.
Så nu vet ni det.
 
 
 
Nu vet jag inte alls hur vädret är hemma i Sverige, men här har det varit riktigt kanon,
vilket har fått mig fett pepp till att börja gå ut och gå lite som jag brukade göra innan all jävla kyla kom..
Men sen så påminde mina fötter mig om att dom är missbildade, och jag har såna sjuka problem med min...
Hallux valgus.
What the fuck?
 
 
 
Jo, men en hallux valgus är den där fula jävla knölen som sitter vid stortån, typ.
Min sån gör i alla fall att mina tår ser helt missbildade ut, och jag har såna problem med den just nu att jag inte kan ta på den utan att den pulserar i typ en timma.
Jävla skit, ge mig en ny fot.
 
Och när ni ändå håller på, ge mig nya tarmar också.
Jag har ju IBS och nu är jag i en såndär period där min mage vill se gravid ut och jag bara kan käka typ.. Nyttigt.
Uah, jag vill ju ha choklad.
 

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0