"WE DON'T WANNA BE LIKE THEEEEM.."

Åh, jag har kommit in i en såndär GALEN fangirl-period.
One Direction överallt.
Affischer, i mina öron, i min säng, min pyjamas, på mitt jobb, i duschen, på min dator.. 1D överallt.
Hallå, för ett år sen var jag liksom helt dödskär i Till (Rammstein), och nu - Harry fucking Styles.
Skönt att saker och ting förändras asså, men vafan...
Nu är jag i det där stadiet att jag hör vem det är som sjunger, då är det illa.
Men! Ni måste hålla med om att You & I är jävligt vacker då... Harry också.
 

I alla fall! Om exakt ett dygn så har jag och Olivia passerat Moss, och är snart över på svenska gränsen.
VÄNNER! I morgon efter mitt arbete tar jag första jävla tåghelvete till Sandefjord, möter upp min vän Olivia,
och sen styr vi kosan (eller ah, hennes kärring Renault Megane) mot SVERIGE!!
Svensk midsommar, svensk mat, svensk mark.
Gud, vad jag saknat det! Och jag blir hemma i över en vecka, hur amazing är inte det?!
Jag glädjer mig så!
 
En del av min lägenhet får avsluta detta. Godnatt vänner.

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0