Vart är den där rackarns lilla sladden?

Åh, jag och min kompis Elin for iväg på roadtrip igår,
och vi hamnade i Christiania.
Tog massa bilder i Danmark och på vägen (inga inne på "green light district" dock, det var fotoförbud..),
och så hade jag tänkt att lägga upp dom nu och göra sjuka feta inlägget..
MEN VART FAN ÄR MIN KAMERASLADD?!
Vem stjäl ur min resväska? Eller är den rent ut sagt kvar i Norge?
 
Jag ska leta vidare, men häng kvar vänner!
Ni vill inte missa det, I promise! :)
 
Glöm inte att följ mig på Instagram!
Och lägg gärna till mig på Snapchat!
Instagram: frokenfridaa
Snapchat: psychosociial
 

Puss & KRAAM!

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0