Non Stop & First Aid Kit.

HOLA CHICAS AND CHICOS!
Wazzaaaap?!
 
Bloggade aldrig igår, jobbade 12-24 och var lagom död när jag kom hem, så jag liksom.. Sket. I. Er.
Förlåt. Ska aldrig hända igen. =)
(Och jag ska tamejfan aldrig jobba 12-24 igen heller, för det sög. Hårt.)
 

I alla fall! Idag började Summersale på Carlings i Sverige, Norge och Danmark, så dra och shoppa MÄNGDER av varor för 50%. Hallå, 50% är ju megamycket! Tänk så mycket fräscha jeans och cleana toppar man kan få för det?!
Jag var superpepp på att shoppa sönder, men sen hittade jag Non Stop på Ica och shoppade det istället.
Non Stop för 37 NKR. Fyfan.
Mina nya cravings, Non Stop och First Aid Kit.
 

Min klänning är ifrån Urban Norge och Non Stopen är röda och godast.
 
 

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0