MIDSOMMAR! (Eh.. Bättre sent än aldrig.)

Jag har fortfarande inte hittat kamera-sladden,
men jag hade ju en massa bilder på mobilen också som jag inte lagt upp än,
så... Ah, det får bli crappy mobilpics tills sladdjäveln hittat hem. :)
 
Vad är en midsommar utan svenska jordgubbar?
(EGENODLADE dessutom! Just det, fint ska det va).
 
Min midsommar spenderades i alla fall i Fiskerilokalen här i Bua, och det var 20-årsfest och midsommarfest = FEST SOM FAN.
De flesta som var där gick i min klass på grundskolan, så det var superkul att träffa alla igen!
 
Adam fick en uppblåsbar knulldocka, jag vet inte vad killnamnet för denna skapelse är, så vi kan säga Bengt.
Adam fick en Bengt. Oliver gillade Bengts genitalier. Och Oliver fick en Justin Bieber-kudde - MED DAGBOK!
 
Jag hittade shotglas och kände mig attraktiv.
 
Och Mathilda fann Bengt.

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0