Long time - no see.

Herregud, jag har verkligen glömt av min blogg sen jag flyttade.
Trots att datorn har varit min enda vän i en vecka, så har jag glömt bort att jag faktiskt har vänner bakom skärmen som undrar vad fan jag har för mig i grannlandet.
Gud så dumt, fan så tokigt.
Jag har sagt det förr, och nu säger jag det igen (och denna gången menar jag det); Förlåt, jag ska bättra mig!
 
Mina två veckor som butikschef är i alla fall över, och nu är jag bara nesteleder och behöver inte längre ta med mig jobbet hem. Ska bli jävligt skönt faktiskt! Och då kommer jag kunna ha massa dötid för min blogg, istället för att gå och oroa mig för att butiken ska brinna ner, eller att någon stackars extrahjälp trillar ner ifrån stegen.
 
Nu är det i alla fall mina första lediga dagar på länge, för det är någon form av kläm-dag i Norge i morgon, så jag får liksom värsta lediga måndagen. WOOP WOOP!
Helgen har jag i alla fall spenderat på följande sett:
 
Fredag: HELL YEAH, IT'S FRIDAAAY! Jobb till 17, sen kom Olivia och Maria ifrån Sandefjord och vi hamnade på mitt köksgolv och käkade tacos på golvet, eftersom jag inte äger ett köksbord. Eller stolar. Så tokigt.
Och så mysigt vi hade det!
 
Lördag: Jooooobb. Gör redo la butika inför Summersale som börjar på ONSDAG. Sen kom världens finaste Stian och överraskade mig på jobbet, och sen chillade vi hemma hos mig (inte på golvet) tills han åkte tillbaka till Stokke :(. Innan, när jag bodde med 5 andra, så tyckte jag bara det var skönt när mina gäster äntligen drog, men nu är jag snarare tvärtom och vill knappt släppa iväg dom igen. Haha, åh, jag måste verkligen skaffa mig en katt, typ.
 
Idag är det i alla fall söndag, jag har kollat på film sen klockan 12 när jag vaknade och inte gjort en enda vettig sak på hela dagen, tror jag..? Eller jo, jag la ett par strumpor i tvätten.
 
 

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0