Blogg-lista i väntan på min kamerasladd.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Min roadtrip med Elin gjorde mig glad! =)


Vad gjorde du kl 08 imorse:
Blev väckt av mamma...


Vad gjorde du för 15 min sedan:
Åt en ballerina-kaka. Den var god.


Det sista du sa högt:
"Nej, klart som f*n det inte blir åska när det är så kallt ute!"


Det senaste någon sa till dig:
"Glöm inte att du ska passa katten i morgon." Katten är 14 år och KAN ta hand om sig själv..


Vad har du druckit idag:
Cola. Det är min drog. I love Cola.


Vad var det senaste du åt:
Ballerina. Eller "en balle", som min mycket lustiga mor uttrycker sig.

 
Vad var det senaste du köpte:
CORONA.


Vad är det för färg på din ytterdörr:
Svart. Eller ah, hos mina föräldrar är den svart. I min lägenhet är den viiiiit.


Vad är det för väder hos dig nu:
Lite blåst, blå himmer med "inslag av åskmoln", som inte var åskmoln.

 


Godaste glassmaken:
Jag är ju enna laktosintolerant, så jag kan ju inte äta så himla mycket glass innan.. Den vill ut igen.
Men om jag måste välja så är det nog Pistageglass ifrån Sia. ÅH, fyfan vad god den är!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej. Man måste ju faktiskt kolla en extra gång och granska skapelsen och se om det är för bra för att vara sant.


Sover du tungt:
Ibland, ibland inte. När Maja inte sover hos mig, eller när jag vet att jag ska upp och jobba dagen efter, då sover jag sov en katt, ni vet med ett öga öppet hela tiden?


Drömmer du mardrömmar:
I princip aldrig, men när jag väl gör de... Då... Då jävlar vill jag sova hos mamma och pappa igen.

Trivs du med ditt jobb:
Jag ÄLSKAR mitt jobb!

Favoritklädsel:
Stor tisha och leggings. Åh. Myspys.


Favoritlåt just nu:
One Direction – Still The One

Sluta skriv massa skit nu om "detta trodde inte jag om dig" "inte ens värt att kommentera" "jag trodde bättre om dig". SLUTA UPP ATT VARA SÅ JÄVLA TRÅNGSYNTA ERA TRÅKIGA JÄVLAR!
JA, jag är "Directioner", JA, jag är kär i Harry Styles, JA, jag är 20 år, och JAG ÄLSKAR 1D.
Har du nåt problem med det? Gråt nån annanstans, jag lyssnar på boyband här.


Vad ser du om du tittar till höger:
En mycket brun mamma och en tjock katt som flyter ut över halva soffan.


Vad gör dig glad just nu:
Lovisa gjorde mina naglar idag, dom är rosa, glittriga och SÅÅÅ söta!


Vad ska du göra härnäst:
Sova. Kanske rosta en macka innan..


Höger eller vänsterhänt:
Beror på vad jag gör... Heh. Höh. Heh-heh. Höh-höh.


Humör just nu:
JAG VILL HA GODIS. VARFÖR HAR VI INGET GODIS HEMMA?!


Favoritgodis:
Allt som smakar melon glider ner, men Maltesers och Marianne är inte fyskam de heller..


Kläder just nu:
Kofta, linne, mysbrallor och duntofflor. HELLO JUNI. <3


Sommarplaner:
Jobba, dricka vin, blända folk på beachen med min blekfeta kropp.


Hur många kuddar sover du med:
4.


Spelar du något instrument:
Jag spelade både piano och kyrkorgel, men sen blev jag to cool for school och ba "nä, detta är sååå 2009."


Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska. Så jävla hårt. Morgonen suger, för då fryser jag alltid så mina nyrakade ben blir alltid stubbiga typ. Hate that feeling.


Vad är viktigast för dig:
Min familj, min katt och mina vänner är viktiga, men också min mobil, mitt jobb och mina cigaretter ligger mig varmt om hjärtat.


Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0