HELLOOOO!

Åh, idag är det en bra dag!
(Jag kanske är jättehemsk och säga att det är en bra dag då det är exakt 3 år sen terrordådet på Utøya hände..
Må ni alla vackra norrmän vila i frid, ni ska veta att hela Norge har tänkt på er idag. <3)
 

Utöver detta, så mår jag för första gången på flera veckor bra!
Hur kommer detta sig?
1. Idag vågade jag berätta för min chef att jag vill tillbaka till Sverige - och hon förstod mig.
Det är en sån otrolig lättnad att kunna öppna sig för personer som är "lite högre upp" än en själv. Barnsligt?
2. FINAL SALE BÖRJAR I MORGON! Jag lovar er, Carlings är SPRÄNGFYLLD med snygga kläder för under 100 spänn, hallå?!
3. På lördag åker jag hem till Sverige, och stannar tills nästa söndag - 8 dagar i Sverige. 8 dagar av kärlek.
 
Jag är så superpepp på att komma hem, så känner jag mig själv rätt så kommer nästa hemfärd vara för typ.. Ever?
Ni läste rätt, vänner... Jag kommer flytta hem inom en snar framtid, och även detta gör mig såå glad!
 
Jag vet att jag har världens bästa jobb här, och jag vet att jag antagligen kommer ångra mig mer än 1 gång när jag väl stuckit hem, men vet ni vad?
Att ha världens bästa vänner och familj omringade runt sig varje dag överväger jobbet, alla gånger.
 
 
Av någon anledning kände jag att denna låten passar väldigt bra, en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du tar tag i din situation och inte tiger och lider. Man ska inte vara någonstans där man mår dåligt! Välkommen hem till goa Halland igen :-)
//TB

2014-07-26 @ 20:14:40

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0