Bloggpaus?

Okej, jag vet inte riktigt om jag kan kalla det paus, för jag är ju inte så superaktiv..
Men jag ska i alla fall berätta nu för er att min blogg kommer vara helt oaktiv tills vidare.
Varför?
 
Jag vet inte hur mycket jag vågar skriva ut här,
så jag gör det kort och säger att jag trivs inte i Porsgrunn och flytten har tagit knäcken på mig.
Att flytta ifrån alla sina kompisar och all närhet man är van att ha, och sen dessutom inte trivas på varken jobbet eller i staden är seriöst fruktansvärt.
Detta låter säkert superbarnsligt, fine, då får det göra de.
 
Jag ville bara att ni ska veta.
Nästa gång jag bloggar ska jag ha löst alla mina problem,
och ni ska få tillbaka den sprudlande Frida jag än gång var,
men sålänge jag befinner mig på det stället jag är just nu, kan jag inte vara annat än en deprimerad liten skit.
 
Förlåt.
Hoppas ni får en fin helg/vecka/månad. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: melinda

<3!!

2014-07-11 @ 15:17:22
URL: http://melindaemilia.se

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0