"can't say I miss you.."

Alltså, jag är lite fangirl-Frida idag.
 
1. Jag och Hilma fnissade till Cameron Dallas vines på tåget. Fjortis-varning deluxe.
2. Fick en match på Tinder med trummisen i Dead By April. OH MY GOOOOD.
3. Death At The Revel är i Usa och spelar in musik med producenten för Asking Alexandria, och jag har haft en supercrush i sångaren i DATR och jag köpte salami av gitarristen en gång. Och basisten är jag vän med.
Hallå, den där salami-incidenten slår ju allt.
 
Tänkte i alla fall länka lite Death At The Revel,
männen är ju kalas-duktiga och trummisen är typ 16 år gammal, how sick?
 
 

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

grymma!

2014-02-27 @ 02:42:20
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0