Städpaus.

Håller på att städa ut lägenheten, och det är sjukt tråkigt och jag har ingen mat hemma.
Hungrig, gring och vill bara att allt ska bli klart. Fuck it.
 
Tog mig en paus för jag blev så galet frustrerad över att kartongerna står på golvet.
HALLÅÅÅ, jag ska ju dammsuga, hur går det när ni står där och skräpar?
Det går inte alls bra, känns som jag är med i "Fångarna på fortet" och gör nån jävla utmaning.
Åh, bajs.
 
Förövrigt upptäckte jag nu, sisådär ett halvår senare, att min jävla header inte funkar än.
VAD GÖR JAG FÖR FEL OCH VARFÖR VILL INGET GÖRA SOM JAG VILL?
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma / Capture every moment

Hej! Vilken fin blogg du har :}
allt bra med dig?

Kram
Emma
eemmass.webblogg.se

2014-08-11 @ 19:41:12
URL: http://eemmass.webblogg.se

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0