Nike Air Max. Kärlek för fötterna.

Gjorde precis min dyraste beställning EVER ifrån Junkyard.
Massa bra att ha saker, och framförallt.. Ett par fucking Nike Air Max!
Har varit helt kär i dom skorna lääänge, men varit sjukt snål och liksom.. "Nä, 1300 papp för ett par skor.. Fyfan!".
Men nu när jag äntligen bor hemma igen, och har fått tillbaka pengar ifrån hyran, så får man unna sig.
Ska visa bild på allt när de väl är i mina händer. Jag lovar. Jag svär. Fan.
 

Nä, det var mest de jag ville berätta.
Nu ska jag fortsätta käka chips och ladda inför min intervju i morgon, heja Frida!
 
 

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0