Det är fredag, friends.

Vad har jag gjort idag?
 
1. Jag gjorde alldeles för lite på jobbet..
2. .. Men varför bryr jag mig om det, jag ska ju inte tillbaka? ;)
3. Sprayade ner en spindel med hårspray. Mohaha, motherfucker.
4. Sovit ett par timmar.
5. Kokat ris. Det var klurigt.
6. Åt riset.
7. Sket i att diska, bananflugor är trevligt sällskap i dessa dagar.
8. Blivit avtackad utav Securitas-vakterna. Känns skönt att jag gjorde gott intryck på dom.
9. Fisit. Och ätit Non Stop.
10. Druckit Pepsi. Max. Pepsi Max drack jag.
 
En fredag i lugnets tecken ifrån min sida, och skönt är väl det - känns onödigt att anstränga sig i värmen.
Hur ser eran fredag ut? Lugn och skön eller party like a rockstar? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0