Sista dygnet på Industriveien..

Blev jobb igår istället för flygning, och sen sleep-over med Olivia och Maria.
Nåväl, jag får väl ha kul snart jag med. Kanske. Om inte min chef ringer.
 
Just nu har jag så långt ifrån kul man bara kan ha,
för jag gör sista städningen i mitt rum, och om ett dygn lämnar jag Industriveien.
Åh, nog för att jag vissa stunder fullkomligt HATAT detta jävla stället och bara stört mig på allt och alla här,
så kommer jag saknar detta jävla kollektivet. Kommer sakna det som fan.
 
Filmkvällar med tacos, sena kvällar med Worms, Pewdiepie-moments och allt spring emellan oss och 34D.
Usch, nu blev jag nästan sentimental.
Går och tvättar istället.
 
 
Hittade denna, helt random, i min spellista igår. Den svänger ju!
Och med denna låten blir man sentimental, precis som jag är nu. Smart va?

Kommentarer
Postat av: Jessy

Va med och tävla om att bli VECKANS BLOGG, vinnaren utses nästa söndag. Lycka till, kram!

2014-04-27 @ 16:05:22
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0