Herregud - min lördag!

Alltså, jag skulle skrivit om detta igår, men jag låg i sängen hela dagen.
Bokstavligen - hela dagen. Jättelat, jättetrött, inte alls pepp på att kliva upp.
Så då gjorde jag inte det, helt enkelt.
 
Men i lördags så var jag på inflyttningsfest nere i byen.
Det var den mest urspårade, kaotiska, sjuka och mest random fest jag varit på sen jag flyttade till Norge.
Okända norrmän kom, toalettknappen trillade av, folk däckade, spydde, vart fulla, lekte indian..
2 personer av 3 som höll festen låg däckade på sitt rum, och där kom jag.
Helt nykter och jag ville bara dansa.
Jag fick inte dansa och jag fick inte lyssna på One Direction,
så jag GICK HEM I CONVERSE.
Det tog en timma.
 
Där har ni svaret på varför jag inte ville kliva upp ur sängen igår,
jag fick nog men för livet.
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS Blogazine

Älskar dina converse!!

--
Psst! Kanske vill du vara med i min senaste tävling? :)
http://www.adaras.se/tavla-och-vinn-ett-smyckespaket-fran-alex-inn/

2014-04-08 @ 20:21:42
URL: http://adaras.se

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0