Bostadslös och segt internet.

Hola coca-cola!
 
Jag bor för tillfället hos Olivia, då jag har varit bostadslös sen månadsskiftet.
Helt okej, delar på en säng med henne och hennes "kille".
Jodå, finns det hjärterum så finns det stjärterum, brukar man ju säga.
Har inte kunnat blogga för Olivias roomie är gamer (och förbannat creepy), så deras internet är lagg som fan,
men nu har han nog äntligen däckat och jag kan visa mitt första livstecken sen i torsdags.
HURRAAA!
 
Har i alla fall jobbat hela helgen, varit på överraskningsfest för Oskar, och ikväll är det girlsnight på restuarangen nere vid hamnen.
Ska bli jävligt mysigt.
 
I morgon ska jag på ytterligare en intervju i Porsgrunn, och jag är galet nervös.
Wish me luck och ha en fortsatt trevlig helg, folkens!
 
 

Kommentarer
Postat av: linah

så fin blogg:D!

2014-05-15 @ 15:22:06
URL: http://linaheve.forme.se

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0