Kan inte hålla mig..

Okej, hej!
Välkomna till min nya blogg!
 
Designen är inte helt klar än, och jag är utan header atm (för jag inte riktigt vet hur fan jag ska få dit den),
men jag orkar inte dryga ut detta längre så ah.. Det är som det är, men förutom det är allt under kontroll.
 
Just nu befinner jag mig i Sverige, och har tänkt vara här och göda upp mig fram tills på söndag,
så är det någon som vill hitta på något så är det bara att slå en pling!
Är så otroligt gött att vara hemma i Sverige igen så just nu vill jag aldrig tillbaka till Industriveien.
 
Mitt första inlägg här blev inte alls så jävla inspo som jag hade förväntat mig,
men det kommer la med tiden, kan jag tänka mig.
Fortsätt läsa skiten, ni kommer inte ångra er.. Jag är ju lite cool ändå.
 
Och eftersom detta är första "riktiga" inlägget på min nya blogg,
får ni självklart höra en av mina nya favoritlåtar. Himla fräscht med nya grejer, fan!
 
Vad tycker ni jag ska skriva om?
Ge förslag!
 
 

Kommentarer
Postat av: melinda

Haha älskar namnet!

För att få dit headern:
Ladda först upp headern som bild på bloggen (inne på Akriv, sen bilder) kopiera sen länken.
Gå in där man ändrar design, och välj Stilmall.
Leta upp det här stycket:

"#header {
background: url(KOPIERA IN BILDEN HÄR) no-repeat left top;
margin: 0px 0px 0px 0px;
padding: 15px 15px 0px 50px;
height: 440px;
width: 875px;
border: 0px none;"

Och kopiera in länken till bilden där jag skrivit det :D sen kan du få ändra height och width och sånt om headern inte får plats osv osv, men det kanske du visste. :D Hoppas det funkar för dig!

2014-02-24 @ 18:33:42
URL: http://melindaemilia.se
Postat av: melinda

Menade självklart arkiv, inte akriv...

2014-02-24 @ 18:35:08
URL: http://melindaemilia.se
Postat av: melinda

Det ser ut som att något har raderats eller mystiskt försvunnit :o för om man kollar på headern här där man ska kommentera, så finns det typ en "ram" däruppe där headern ska vara.. men det finns det inte på framsidan. :o Weird.. försök jämföra Inläggsidan och Framsidan i designeditorn och kollar om något med header-grejerna skiljer sig!

Åååh, ska kolla in aliexpress, tack för tipset! ♥

2014-02-25 @ 19:19:38
URL: http://melindaemilia.se

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0