Oooh, happy day!

Vilken underbar dag det har varit!
Solsken, lite friska vårvindar, spelat tv-spel och... Eh, spelat tv-spel.
Det här med att "fånga dagen" är väl inte riktigt våran grej, här på Industriveien, men vafan..
Vi skulle åkt och spelat beach-volley,
men solen gick i moln och Geoffrey och Joakim hade precis lärt mig spela Worms..
Så vi blev kvar. Inside the building.
Vi suger.
 
Dock fångade jag morgonen och gick ut och promenerade en sväng när jag för första gången vaknade tidigt.
Det var så fint väder så jag kände att "nä, dags att röra på fläsket, kanske?". Så det gjorde jag.
Och sen upptäckte jag att min numera utslängda roomie har en jävla napp, sen gick det utför liksom.
#alltärhennesfel
 
 

Kommentarer

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0