I ♥ eBay !

Det är så skönt att bo hemma hos mammsen och pappsen igen.
God mat, skön säng, inga skrikande roomies och ingen pasta/pesto/redbull-diet.
Lever som om jag bodde på femstjärnigt-hotell, vafan.
 
En annan sak som är bra med att komma hem..
De väntade 1729219 paket ifrån eBay på mig, mogna att bli öppnade och omtyckta.
 
Jag beställde:
2 tröjor
1 halsband
2 mobilgrejer (ett skal och en skin)
1 klocka
 
Allt som allt landade det under 200 kr.
Love it.
 
Mitt val-skal. Helt amazing, man kan ha kort i munnen på den, så det är som en liten plånbok också.
 
Denna underbara klockan betalade jag 14 kr för. 14 spänn. STÖRT.
 
En av tröjorna jag köpte - jag är lite kär. #crazycatlady
 
Hittade också det klassiska Harry Styles-halsbandet, directioner som jag är så blev det mitt för 8 kr.

Kommentarer
Postat av: Alice

Frida! Gör ett inlägg om dina tatueringar :D VARENDA EN!!

2014-02-26 @ 14:01:07

Kommentera hääär!:

Har du ett namn, din lille filur?:
Vill du bli ihågkommen, eller lika bortglömt som ett par svettiga strumpor i gympasalen?

Din E-post: (Bara jag som ser, sjukt sneaky!)

Har du en blogg? Tell me!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0